Astra og Hotbird på Canal Digital Combobox CDC-7000 ST

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    henla
    Deltager

Jeg har desværre mistet mine data på min reciever, CDC-7000 ST, og kan kun få fat i Thor igen. Jeg har ud over 1grad vest, Thor, to hoveder: Én til Astra og én til Hotbird. Men er det nu Astra1 eller Astra2 jeg skal indstille i feltet satellit og i så tilfælde: Hvilken frekvens skal jeg modtage på for at få de rigtige programmer ned? Hvilken frekvens skal jeg vælge for Hotbird?

Håber at I kan hjælpe?

Venlig hilsen

Henning

Bobben
    Deltager

henla sagde:

Jeg har desværre mistet mine data på min reciever, CDC-7000 ST, og kan kun få fat i Thor igen. Jeg har ud over 1grad vest, Thor, to hoveder: Én til Astra og én til Hotbird. Men er det nu Astra1 eller Astra2 jeg skal indstille i feltet satellit og i så tilfælde: Hvilken frekvens skal jeg modtage på for at få de rigtige programmer ned? Hvilken frekvens skal jeg vælge for Hotbird?

Håber at I kan hjælpe?

Venlig hilsen

Henning

Det er sannsynligvis Astra 1 ( 19.2E) du ønsker å søke inn. Da velger du Astra 1 , type søk =Alle og FTA slik at ikke boksen lagerer tusenvis av kodede kanaler.   Det forutsetter også at du har konfigurert riktig DiseqC port for Astra 1.

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard