Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Jeg har desværre mistet mine data på min reciever, CDC-7000 ST, og kan kun få fat i Thor igen. Jeg har ud over 1grad vest, Thor, to hoveder: Én til Astra og én til Hotbird. Men er det nu Astra1 eller Astra2 jeg skal indstille i feltet satellit og i så tilfælde: Hvilken frekvens skal jeg modtage på for at få de rigtige programmer ned? Hvilken frekvens skal jeg vælge for Hotbird?
Håber at I kan hjælpe?
Venlig hilsen
Henning
henla sagde:
Jeg har desværre mistet mine data på min reciever, CDC-7000 ST, og kan kun få fat i Thor igen. Jeg har ud over 1grad vest, Thor, to hoveder: Én til Astra og én til Hotbird. Men er det nu Astra1 eller Astra2 jeg skal indstille i feltet satellit og i så tilfælde: Hvilken frekvens skal jeg modtage på for at få de rigtige programmer ned? Hvilken frekvens skal jeg vælge for Hotbird?
Håber at I kan hjælpe?
Venlig hilsen
Henning
Det er sannsynligvis Astra 1 ( 19.2E) du ønsker å søke inn. Da velger du Astra 1 , type søk =Alle og FTA slik at ikke boksen lagerer tusenvis av kodede kanaler. Det forutsetter også at du har konfigurert riktig DiseqC port for Astra 1.