5* og 5USA nu ukodet på 28,2ø

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter

Langt om længe er Channel 5's søsterkanaler 5* og 5USA og de tidsforskudte +1 versioner (Samt Channel 5+1) nu ukodet på den nye Astra1N på 10964H 22000 5/6.

Jeg har fuldt drøm på signalet på en 85cm parabol i Nykøbing Mors. S: 98% Q: 100%. Jeg kunne godt tænke mig nogle signalrapporter fra Østdanmark, for det lyder jo som om signalet er langt mere brugbart end 2D signalet.

Mvh. Claus

Bosse
    Deltager

Ja-du har ret at alle kanaler på  10964 H sender ukodet bortset fra den sidste VPid 2321.

Jeg bor i Humlebæk ved Øresund og jeg kan ikke få signal på 2D med 1m Ø,de andre

går fint ind,men alle er ikke lige kraftige det spænder fra 64-72 med en 85Ø,jeg har en

Miraclebox 9 HD Twin PVR – selv med ca.30% signal gi'r den billed,så jeg tror at %

er lave for denne reciever.

vh/ Ole Hegelund ( Bosse)

Anonym
    Gæst

der er da godt drøn på astra 1n, 92% på de nævnte kanaler med en dreambox ,skålen er en 100×110 cm nordsat

dem på den gamle sat ligger typisk på 76%

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard