TheMan1988
Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
TheMan1988Deltager
Har fået det til at fungere alle kanaler virker i KODI.
Taker for alt hjælpen
TheMan1988DeltagerNogen der ved om man skal have et trådløs add on til boksen for at sende til en Shield feks. Dette kan ikke gøres hvis den er sat til med et cat kable?
TheMan1988DeltagerFik det til at virke. Fandt ud af at der signal problemer hos YouSee åbent bart kunne stuen hvor den normale YouSee boks godt fange signal men 1st hvor det er sat op fungerede ikke ordentligt.
Nu vil jeg se på sortering og gemme af kanaler den har fundet som jeg ikke har.
TheMan1988DeltagerJa jeg har grundpakken og med YouSee boksen har jeg så tilvalde kanaler. Kan bare ikke få boksen til at finde dem
TheMan1988Deltager<p style=”text-align: right;”>Den finder slet ikke de extra kanaler ?</p>
TheMan1988DeltagerSå fik jeg den til at genkende kortet med det modul. Så nu spørger jeg måske dumt men lidt overvlme er alle de settings ?. Er der nogen måde at finde ud af hvad man skal trykke i
Frekvens søgnings trin størrelse(kHz) .
Søge QAM16
Søge QAM32
Søge QAM64
Søge QAM128
Søge QAM256
Søge SR6900
Søge SR6875
Søge yderligere SR
Søge yderligere SR
Kort information siger netværks id er 111 ikke sikker hvor jeg skriver det ind.
TheMan1988DeltagerSuper takker for hjælpen. vender tilbage når det er modtaget og prøvet.
TheMan1988DeltagerPrøver med sådan en.
TheMan1988DeltagerOK har prøvet med en gammel en som var givet af YouSee til min svoger for nogle år siden. Den virkede ikke så går ud fra jeg må prøve at købe den du linkede til.
TheMan1988DeltagerOhh er jeg helt idiot her ? jeg satte bare kortet i boksen. Men jeg skal bruge sådan en metal-frame modul.
TheMan1988DeltagerOk har fået boksen og installeret Blavkhole. Men må sige jeg har svært ved at få kanalerne installeret, den finder en del men kan ikke finde ud af om den bruger kortet tror ikke den gør
TheMan1988Deltagerså fik jeg også bestilt et kort fra Yousee. så må jeg håb jeg kan få det til spille .9
TheMan1988Deltager<p style=”text-align: left;”>Bestilte sÃ¥dan en omgang her 🙂 sÃ¥ skal jeg bare have yousee til at sende et kort.</p>
<p style=”text-align: left;”></p>TheMan1988Deltager
<p style=”text-align: right;”>Kan ikke lige gennemskue om det her er den samme konfiguration</p>
https://www.hm-sat-shop.de/hdtv-receiver-sat/vu-/3712/vu-uno-4k-se-1x-dvb-c-fbc-twin-tuner-500gb-linux-receiver-uhd-2160pSom den du linker til Amazon har levering sat til i mellem januar og marts. https://www.amazon.de/VU-Uno-4K-SE-Kabelreceiver/dp/B076Y99ZTQ/
TheMan1988DeltagerCool så sådan en ville godt kunne bruges 2 steder i huset til se og optage . Skal bruge sådan et Yousee kort måske jeg har misforstået trode man skulle have 2 kort i for at se og optage flere steder samtidig.
-
ForfatterIndlæg