Rudi Engelst Kærgaard sagde
HEj Nomaden, Vi sidder med Nødagtig samme problem! – Bokser supporten kunne ikke hjælpe os. Er problemet afhjulpet hos dig, og hvad hjalp?
Et nyt kort er også på vej til os. – Men tvivler nu på denne løsning.
Hej Rudi,
Humax har netop frigivet ny SW der løser dette problem – se indlægget her (du kan se MUX4 kanalerne her):
Ny software til Humax BXR-HD & BXR-HD+…
Ny software til Humax BXR-HD og BXR-HD+ er nu godkendt, og den lægges i luften i dag som OTA.
Softwaren indeholder følgende rettelser:
- Løser problemet hvor modtageren skriver ”ingen adgang” på Boxer kanaler
- Ved automatisk kanalsøgning lægges de kanaler med den bedste modtagekvalitet først i listen (best service).
- Undertekster kommer ud af synk på optagelser.
Sådan opdaterer du software:
- Vær sikker på at ”Danmark” er valgt under selve installationen.
- Vælg en kanal på MUX4
- Efter kort tid vises en pop-up med besked om at der er ny software tilgængelig.
Opdateringen tager ca. 20 min.
Vi anbefaler at du efter opdateringen laver en ny kanalsøgning.