hoov1002

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
  • som svar til: TV3 bliver endelig udsendt i HD-format #63259
    hoov1002
    Deltager

Jo Viasat HAR åbnet for den, vi har set den siden omkring kl. 16 i eftermiddags, og jo, der står TV3 HD på den :p

som svar til: TV3 bliver endelig udsendt i HD-format #63255
    hoov1002
    Deltager

Den kører også på parabol fra Viasat, kanal plads 60 :) Vi har lov at håbe at Puls kommer, der er jo plads på kanal 61 ;)

som svar til: TV3 HD på vej? #63208
    hoov1002
    Deltager

Hej alle ;)

Jo det er TV3 HD DK der er pÃ¥ vej, jeg skrev til Viasat i sidste uge og de svaret….. 

“Vi tester i øjeblikket signal for en kommende HD-version af TV3 Danmark.

Vi forventer en officiel lancering af kanalen inden for de kommende måneder.

Indtil videre kan du som parabolkunde hos Viasat med HD-abonnement se testversionen figurere pÃ¥ kanalplads 60.”

som svar til: Premiere League HD? #58315
    hoov1002
    Deltager

admin sagde:

Kan forresten tilføje at arabiske seere vist via satellit-tv får mulighed for at abonnere og se samtlige 380 Premier League kampe i HD og tror endda de alle sendes live. Prisen dernede er godt 1600 kr for 1 år inkl boks  http://www.admcsport.com/en/satellite.php

Det skulle dog være temmeligt sikkert, at det bliver på en satellit uden dækning i Europa. Premier League vil helt sikkert gerne beskytte sit produkt.

Så vidt Jeg kan se, bliver det sendt fra Nilesat 7 grader vest, som er tilgænglig i Europa!

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard