Re:ZDF Vision (SDTV) og CDC-7000 modtager, problemer

kram5610
Deltager

Palleba2000 sagde

På ALLE andre transpondere var signalstyrke og kvalitet i top, men på lige denne var de i bund. Hvad kan der være galt her?

Hej

Jeg har ogsaa haft problemer med detop den transporter paa en af mine cdc-7000. Kan du söge kanalen ind? Hvis ja pröv at stille dig paa kanalen, tryk paa den röde knap for neden (TV/Radio) og vent ca 2 sek. tryk paa knappen igen – saa brude ZDF virke (hvis du altsaa har den listen) ???

Paa min modtager var det saadan, at signalet kom og gik 2-3 gange naar man stillede sig paa kanalen, efter ca 10 sekunder virkede kanalen normalt.

Samme modtager laaste sig forövrigt fast, hvis jeg forsögte at höre radio fra ARD’s radiotransponder.

Mange hilsner

Morten Hesseldahl

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard