Re:Valg af TV-udbyder

#63724
Jay
Deltager

Jeg slår gerne et slag for Boxer – jeg synes de skal have ros for at have lavere priser end de andre udbydere.

 

Yousee er simpelthen helt ekstremt dyrt med mindre man er heldig at bo i en boligforening hvor der er rabat på Grundpakken. 209kr for Grundpakken – de må da have spist søm. Hos Boxer kan man få Flex8 pakken til stort set samme pris, og her kan man vælge flere kanaler der hos Yousee er placeret i Mellem- og Fuldpakken som koster en halv jetjager.

 

Mht. HD-kanaler, så synes jeg efterhånden Boxer er ved at være nogenlunde med, og bitraten er heller ikke specielt meget lavere end hos Yousee. Jeg har ikke selv verdens største fjernsyn, så jeg skal ikke kunne sige noget om kvaliteten på en stor skærm, men på 32″-40″ er Boxers HD-kanaler helt fine. SD-kanalerne kunne måske godt trænge til en lidt højere bitrate.

 

Det kræver selvfølgelig, at du kan modtage med antenne. Jeg vil foreslå at du låner en antenne hvis det er muligt. Hvis den kan fange DR’s kanaler, så kan du næsten med garanti også fange Boxers.

Back to top button