Re:TV2 Hovedkanal betaling fra 2012

reslfj
Deltager

Preben Pedersen sagde 

Fremover vil flere tallet af danskerne skulle betale , for at kunne følge hele  icon smile dk Forum Håndboldspiger eller Håndboldsherre.  icon smile kisses Forum

Først:  Når det gælder Håndboldspigerne så skal der bruges mange, mange  flere  icon smile dk Forum  icon smile dk Forum icon smile dk Forum   icon smile dk Forum icon smile dk Forum   icon smile dk Forum  ….

Dernæst: Når flertallet skal betale, så er det da mest regulært, at vi alle betaler – via licensen.    

Det er en sygdom ved EU, at fri og lige  økonomisk konkurrence er målet i sig selv.  

Men det bør da  blot være et middel til at få sveden frem på panden af de enkelte aktører.  Det er som æslet, der nok selv tror målet er at få guleroden, men det egentlige mål er naturligvis at få flyttet oppakningen på æslets ryg og guleroden skal derfor holde længe.

Den foreslåede TV2 betaling er en uhelbredelig syg ordning, som man skulle få taget et direkte opgør med snarest!

Personligt ville jeg meget gerne kunne fravælge TV2's hovedkanal – ikke fordi jeg ikke vil betale via licens eller skat – men fordi man laver endnu et tåbeligt system, som generer de fleste for at fremme et – i dette tilfælde – tåbeligt ideologisk princip.

Og det vil jeg gerne stemme eftertrykkeligt imod.

Lars sf smile Forum

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard