Re:ITV HD PID

#57602
Bobben
Deltager

kras sagde:

Det ser ud til at man manuelt skal taste PID for at kunne se ITV HD på Astra 28.2 10832 H. Jeg er ejer af en Triax 

ST-HD 527CI, Digital Combo Receiver,HDTV, Disapprove og der kan man ikke selv taste PID ind. Hvad gør jeg så ???

For øvrigt er det umulig at komme ind på Triax hjemmeside. Det ser ud til at de har lukket den for almindelige brugere, og dermed også for muligheden for at opdatere software. Frown Hvad mon den dybere mening er med det ????

En frustreret Triax bruger


 

Det er langt fra alle mottagere som kan legge inn ITV HD som ikke sendes i henhold til DVB & MPEG standard.   På noen mottagere kan kanalen legges inn vha. at kanallisten først editeres i en PC editor.  Det har jeg gjort med min Topfield 7700 HDPVR og det fungerer med utsendelsen av ITV HD på Eurobird 28.5 (11426H 27500). Denne utsendelsen stopper snart og ITV1 HD vil i stedet sendes fra Astra 28.2.

Selv om jeg legger til manuelle PIDs på min TopField så var det komplett umulig å få ITV HD til å fungere uten å editere alle parameterene i PC editor.  Mottageren må manuelt få beskjed om at video er MPEG4 og at lyden er Dolby Digital ellers vil det ikke fungere.

Back to top button