Re:hvordan kører db 7020 hd v2 som dvb-c optager

Anonym
Inaktiv

jetdirect sagde
det at den skal afkode 1 kodet optagelse hvis der er optaget en anden kodet optagelse er det noget den gør selv eller skal man selv gøre noget.  

Jeg har altid ladet den stå på den kodede kanal at den skulle begynde optagelse på først, så jeg var 100% sikker på at den optagelse også var ukodet på HDD’en.

Optagelse nummer 2 fra den anden krypterede kanal der så sker krypteret på HDD’en, skal man huske at dekryptere hurtigst mugligt, dette skyldes at hvis man skifter over i en ny abo periode, så passer dekrypteringen på kortet lige pludselig ikke længere med krypteringen på optagelsen, altså nøglen passer ikke længere til låsen så at sige, fordi man har fået en ny nøgle der slet ikke passer til den gamle lås.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard