Re:Hvilken DVB-C boks?

#66559
Anonym
Inaktiv

admin sagde
Kan ikke huske om man kan hoppe 5 min og lignende på Miraclebox. Man kan i hvert fald på Vu+ og andre Enigma baserede bokse. Her kan man hoppe frem og tilbage med 3 forskellige intervaller (frem eksempelvis 15 sek, 60 sek eller 300 sek via taltasterne 3,6,9)  som man kan justere i menuen.

En Vu+ Duo2 kunne være et alternativ til Miraclebox. I forhold til serieoptagelse har jeg ikke lige styr på hvor godt det virker. Der er noget Autotimer plugin man kan sætte søge parametre op i så man kan få den til at søge og sætte optagelser til automatisk.

Jeg har lavet en engelsk anmeldelse af Vu+ Duo2 tilbage i 2013 http://linux-tv.com/receiver/vu-duo2-review/

Man kan få Twin tuner moduler til den nu, så det er faktisk muligt at lave en boks med 4 x DVB-C/T2 tunere, hvis du har behovet 🙂

Med min Dreambox 7020 HD V2 er serie optagelse mugligt.

Her sættes programeringen under Repeat Type til at være Repeated. Dernæst blliver feltet Repeats synlig, hvor man kan vælge daily, weekly, Mon-Fri eller user defined. Vælges user defined, så dukker alle ugens 7 dage op, hvor man så ud for hver dag kan vælge Yes eller No til optagelse de pågældende dage.

Går ud fra at Vu+ Duo2 også kan sådan noget, da den lige som min er en Enigma2 boks og faktisk er nyere end min Dreambox.

Back to top button