Re:Har 32lg3000 PCMCIA card slot DVB-C tuner?

reslfj
Deltager

dittej sagde
Hej,
Jeg vil gerne have nogle ekstra kanaler som tillæg til min Yousee pakke.
Jeg har et fladskærm fra LG (32LG3000) som i hvert fald er 4-5 år gammelt.
Jeg har desværre ikke de tekniske specifikationer længere, men kan se på siden af TVet at der er en kortlæser hvor der står PCMCIA. Er der nogen der ved/eller hvor kan jeg finde ud af om dette TV understøtter DVB-C tuner? TV’et skal åbenbart have netop denne DVB-C tuner for at understøtte Yousees TVkort. Ellers skal jeg have en klodset TVboks, og det gider jeg ikke.

PCMCIA stikket har intet med den digitale kabel-tv modtager efter DVB-C standarden, som youSee bruger.  CI slottet (PCMCIA)  er til en kortlæser som du også skal købe,  hvori du kan placere det dekoderkort, som du modtager fra youSee.

youSee kabel—>  ‘antenne’ indgang LG —> DVB-C —  kort (kortlæser i PCMCIA stik) —->  MPEG-4

>skærm

Jeg ser på LG’s supportside, at der er ny firmware til dette fjernsyn.  Den kan muligvis være nødvendig.

http://www.lg.com/dk/support-produkt/lg-32LG3000

Lars   smile

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard