Re:Er der mon en ny Samsung Blueray/HDD optager på vej ? Min bd-8300 2013 model er vidst gået i sort

Anonym
Inaktiv

mich sagde

mich sagde
Hej

Er der nogen der ved, om der er en ny Samsung Blueray/HDD optager på vej ? 

Denne http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-av/audio-video/blu-ray-dvd-player/BD-H8500N/XE er den nuværende model

Eller kører denne model videre hele 2016 ?

Måske HEVC + H. 265  eller DVB-C2

Samsung har ikke noget på vej, de foretager ikke noget før Panasonic foretager noget og her skal man holde øje med hvad der sker i Tyskland.

På det felt står udviklingen af DVB-C2 totalt stille, fordi at der fokuseres på at få gang i deres DVB-T2 der nede. Så det betyder også at en som Panasonic heller ikke leger med tanken om at udvikle en DVB-C2 optager til det Europæiske marked, fordi der ikke findes et behov for sådan en endnu til deres primære marked, Tyskland.

Så Panasonic vil nok fokusere på DVB-T2 og DVB-S2 den kommende tid og så længe de gør det, så gør Samsung og alle de andre det samme.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard