Re:DVB-C tuner til stationær PC

#63755
Anonym
Inaktiv

Grundet dårlige drivere til Terratec H7 og at Terratec ikke har den store lyst til at få det rettet, så kan jeg af personlig erfaring med den boks slet ikke anbefale den.

Terratec vil hårdnakket have at den samme driver skal passe til både H7 og S7 og det er her den går galt. Din computer kan pludselig tro at der er tale om en S7 boks, hvilket jeg var udsat for konstant til sidst. Jeg kontaktede også Terratec en del mange gange om det her problem, men en løsning blev aldrig fundet.

Selv skift til andre driver versioner, nyere og ældre, nyttede intet. Min H7 blev ved med pludselig at skifte ID, så den blev genkendt som værende en S7 af min computer.

Jeg foreslog derpå Terratec i stedet for, om det ikke var en idé med særskilte drivere til begge bokse, så at det her identifikations problem ikke kan opstå, men det har de åbenbart ikke lyst til lave. Samtlige nye drivere de udgav forblev kombi drivere til H7 og S7. De ville åbenbart ikke godtage mit problem, hvilket skyldtes deres dårlige kombi driver til H7 og S7.

Back to top button