Re:Avanit FTA Sat boks hakker i billedet

#62240
peterras
Deltager

Jeg troede, jeg havde lavet et link til artiklen om Avanit boksen, så folk kunne læse mere detaljeret, hvad jeg har prøvet. Nu har jeg rettet mit første indlæg, for nu fandt jeg ud af at lave linket.

 

Min første tanke var også, at de tyske kanaler sender i 720p, og at boksen ikke helt har kraft nok til at opskalere det. Jeg ved ikke om det er rigtigt, at de tyske er i 720p, men står boksen på 1080p, så fryser billedet om jeg bruger HDMI eller scart. ZDF HD og NDR HD er værst, Das Erste HD er ikke slem, men der er lidt. Så har jeg set undsendelser på SWR og BR HD, hvor der ikke var noget galt.

En medarbejder fra Max-Nordic siger i kommentarfeltet, at han ikke har hørt om problemet.

Jeg har ikke rigtig mulighed for flere tests, jeg har et andet tv, som ikke er Full HD, det kan kun håndtere op til 720p via HDMI. Jeg har en dvd afspiller, der kan opskalere til 1080i, den har jeg haft tilsluttet samme HDMI port med samme kabel uden problemer. Disse to apparater er normalt tilsluttet hinanden. Jeg har ingen Blu-Ray.

Back to top button