Svar til: Parabol størrelse i ulfborg

Anonym
Inaktiv

købte min i tyskland. Kan ikke huske hvor, men fik den leveret med fragtmand. En 2.4 m parabol skulle være rigelig til modtagelse i Ulfborg? Tror du blive nødt til at støbe et rør fast i jorden med nogle gode skråstivere! Måske lave et træhegn som læ. Var det ikke bedre at få den leveret med fragtmand,da en 2.4m parabol vil være i en 3m stor kasse på palle. Ser frem til at høre fra dig når du har fået den monteret.

De der store paraboler i dag som typisk fremstilles i Asien er lavet af Glasfiber og leveres i mindre enheder der skal samles, netop for nemmere transport af så stor en parabol 🙂

Men Niels, jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Jeg har selv aldrig handlet hos den forhandler jeg nævnte, kun hørt om dem flere steder på nettet fra Tyskere der selv har været hos butikken i Düsseldorf.
Så det er nogen du er nød til at kontakte selv, enten via mail eller ringe til dem for at høre om priser osv, men du skal nok regne med at du skal hente den selv.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard