Svar til: Sender TV2 Sport fra England? Eller bryder de reglerne

Anonym
Inaktiv

TV2 er blevet såkaldt “Amerikaniseret”, fordi at TV2 fejlagtigt tror at vi vil have TV på samme måde som Amerikanerne. Det kan man jo også se med de skide irriterende reklamebannere for andre udsendelser under stort set alt hvad de viser og så det her skide irriterende split screen til sidst, hvor man igen skal præsenteres med reklamer for andre udsendelser og en eller anden speaker der knævrer løs.

Jeg ser stort set ikke længere noget på TV2’s kanaler længere pga. det. Sådan en som Zulu hvor de startede med det her på røg ud af min favorit liste for næsten 3 år siden fordi jeg blev træt af at se på det. Moder kanalen TV2 og Charlie ryger nok også samme vej fordi at det har taget overhånd der også.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard