Svar til: RTL og andre tyske kanaler

#82224
Anonym
Inaktiv

Men kan betale på nettet uden at have tysk adresse/betalingsoplysninger? Jeg overvejer nemlig også deres Eurosport-pakke.

 

Eurosport 2 og Eurosport Player, som btw. er det eneste der findes i den Eurosport pakke kan du næppe få lov til at tegne et særskilt abo på her i Danmark grundet geo-blokering. HD+ har haft udtalt tidligere til mig, at de ikke yder support på deres kanaler at de har uden for Tyskland.

Det eneste du kan være 100% sikker på at du kan få lov til at få, er de alm. HD og UHD kanaler der følger automatisk med deres 6 og 12 måneders pre-paid kort, som de ikke har noget i mod at folk uden for Tyskland får adgang til, hvilket nok også skyldes at størstedelen af kanalerne allerede er FTA i SD kvalitet og derfor kan ses frit i hele Europa.

Så Eurosport 2 og Eurosport Player tror jeg desværre at du må glemme.

Jeg ved ikke hvad Jetdirect har i mod HM-Sat, for jeg har handlet hos dem flere gange uden problemer i årenes løb og den ene gang jeg havde brug for deres support skete det også upåklageligt.

Bla. kan man også købe flere af deres varer igennem Amazon Marketplace, hvis man eks. allerede har en Amazon konto. Det har jeg også prøvet en enkelt gang.

https://www.amazon.de/s?me=A25XTIRIYQOTFK&merchant=A25XTIRIYQOTFK&qid=1523193806

Back to top button