Svar til: Harddisk optager

#78866
Anonym
Inaktiv

Ja,hold dig fra de Samsung maskiner, det er skrammel, haves der You See, kan der anbefales at have deres nye boks, se anmeldelse, den kan optage et ubegrænset antal af udsendelser.

Den nye 4K boks er ikke fejl fri. Der findes indlæg på Yousee’s forum om fejl med boksen fra kunder der for længst har modtaget den. Personligt ville jeg ikke anskaffe mig en boks der er rapporteret om at være fejlbehæftet, så der ville jeg vente til at de med tiden er blevet kortlagt og fikset med software opdateringer.

Desuden leverer boksen heller ikke fair use for optagelserne. Det er en cloud optager og derved har man ikke mugligheden for eks. at gemme optagelserne for eftertiden på et andet lagringsmedie, så som man kan med eks. de Panasonic BD/HDD optagere der nævnes.

Desuden som Bo nævner, så har den 4K boks en begrænset optage tid på 250 timer, så ubegrænset er den nu ikke OG det kræves at den er koplet til internettet for at man overhovedet kan optage med den.

Så for dem der bare vil have en boks til at optage alm. TV med, der kan den nye Yousee 4K boks sagtens undværes, da der findes et kæmpe udvalg af DVB-C bokse på markedet med PVR funktion der allerede opfylder det simple behov. Mange af dem har også CI, så man kan knalde et CAM med kort i dem til at afkode evt. kanaler man har abonnement på hos Yousee.

Back to top button