Svar til: Fællesantenneanlæg

Anonym
Inaktiv

Helt ærligt så tror jeg aldrig du får nogen af dem der bor i den boligblok med på den alt for dyre idé.

I stedet kunne du kontakte jeres beboerforening eller antenneforening hvis i har sådan en, for at høre om hvornår at kontrakten med Yousee udløber.  På det tidspunkt skal i alligevel have en afstemning blandt beboerne om i ønsker at forsætte med Yousee eller skifte leverandør af kabel tv eller eks. at skifte til en fiber løsning i stedet for, der måske kan forhandles ned til en billigere pris end den officielle pris der står i kataloget.

Statistisk set, så fravælger flere og flere kabel tv og erstatter det med fiber løsninger, fordi man så får både højhastighed internet og TV i den samme pakke typisk til en billigere pris end hvad at kabel tv dinosaurerne forlanger.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard