Svar til: Hvor god er en wavefrontier T90?

Jeg fandt denne måler på nettet, det er jo genialt, hvis den virker, så kan jeg forudindstille alt, og så finde 13 øst midt på. Måske det er lidt naivt, men så er lnb’erne da nogenlunde indstillet.

https://satlex.net/da/wavefrontier_calc-params.html?satlo_east=28.2&user_satlo_east=&user_satlo_east_dir=E&satlo_west=-0.6&user_satlo_west=&user_satlo_west_dir=E&location=55.48%2C9.50&la=55.48&lo=9.50&country_code=dk

Beslaget til at gøre masten større, tænker jeg skal i gang med at bore i den nuværende mast? Så skal lige finde et bor som kan klare metal, mine nuværende er murbor. Måske kan jeg få skærmen en anelse op, fordi jeg ved at naboens hus i første omgang skyggede for 19øst og den nuværende skærm og røret måtte en smule op. Selvom der dog er en del grader fra 19ø til 28ø, håber det kan lade sig gøre.

Og den passer på selvom der står 42mm til 57mm?

Hvis du har mulighed for at tage et billede kram5610/Morten, så kunne det være fedt. Alternativt send den som en pm, hvis ikke du vil vise det til hele verden.

Flensborg, det er en time fra mig af, så vi må have samme modtagelse. Og godt at høre at du aldrig vil benytte anden skærm 🙂

Mht. til stedet og om den sidder i læ. Den skal sidde hvor min nuværende standardskærm (fandt jeg ud af) sidder. Det er en 85cm, så den er også lidt stor. Men altså det er på taget af min carport og der er lidt blæsende i forvejen. Det er nok det eneste sted den kan være, når jeg ikke vil have den på huset og der er en del træer i min og naboens have. Kan prøve at tage et billede en af dagene af ophænget.

Og jep, den skal nemlig sidde på toppen af et rør, men tak for påmindelsen 🙂

Fransk tv lyder lidt for krævende at modtage med standardudstyr, så tror bare jeg stopper ved 1vest.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard