Svar til: Hvor god er en wavefrontier T90?

kram5610
Deltager

Jeg har selv en Wavefrontier T90 og er yderst tilfreds.

Da jeg opsatte min skræm (i Flensborg) i 2012 kunne jeg uden problemer modtage 28,2° Ø (inkl. BBC, ITV etc) og 5° W med fuld styrke (samt 5 andre positioner derimellem).

I dag modtager jeg fransk TV fra 5° W- men signalet er svagt og udsendes i multistream, hvilket kræver en speciel receiver. BBC modtages på alternativ måde.

Jeg havde også det problem at min mast var 50mm – men jeg fandt en slags “masteforstørrer” – som havde 60mm diameter og som kunne skrues ovenpå masten. Jeg er pt. På forretningsrejse i Kina – men kan sende et billede så snart jeg er hjemme igen.

EDIT: Det er en lignende denne jeg benytter: https://www.tektronic.dk/en/clamps/2495-clamps-reduction-60-40-57-42-mm.html

Jeg ville personligt aldrig benytte en anden skræm.

Hilsen
Morten Hesseldahl

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard