Svar til: Boksanbefaling? Skal have tuner DVB-S2/T2 og CA-modul

#436337
kram5610
Deltager

Min ærlige bedømmelse af boksen er faktisk, at jeg har droppet den igen. Efter at jeg havde den på i 3-4uger. Mest af alt fordi det er meget mørk i billedet. Har pillet lidt i kontrastindstillingerne, men er ikke blevet tilfreds. Synes også den er lidt dårligere i billedet, lidt mere udtværet. Synes også kanalskift er lidt langsomt og skriften OSD på skærmen er mindre. Måske skal softwaren opdateres?

 

Jeg må indrømme jeg ikke kan nikke genkendende til at boksen skulle være mørk i farvegengivelsen?
Min primære måde at modtage TV på (i stuen hvor boksen står) er igennem mit Loewe Bild 5 på 65″ – jeg anvender kun boksen som supplement. Kan ikke se forskel på farverne mellem den indbyggede receiver i TVet og Edisionen (tjekkede i går aftes). Kanalskifte går noget langsomere på boksen end på tvet – dog har mit tv indbygget twin tuner, så egentlig ganske logisk. Synes dog kanalskiftet går ok hurtigt i forhold til mange andre bokse med single tuner jeg har set.

Jeg må dog indrømme at jeg bruger boksen med en alternativ software af grunde som jeg ikke vil komme ind på her. Dog testede jeg boksen med Canal Digitial og optagefunktionen (som beskrevet ovenfor) med boksens originale software (dengang tjekkede jeg dog ikke farvesammensætningen).

Hilsen
Morten Hesseldahl

Back to top button