Svar til: Dreambox er gået helt konkurs

Per K
Deltager

Er der nogen der ved om man kan købe Dual tuner kort (DVB-T(2)) til Vu+ Ultimo til ca. 3-400 kr? MVH Palleba og godt nyttår!

Pt. ser det ud til ingensteds. Jeg har selv haft søgt efter den til min
Duo 4K SE.
Alle steder er Vu+ T2 tuneren der skulle passe til samtlige af modellerne i restordre (selv i Tyskland) og det kan ikke siges hos nogen af forhandlerne om hvornår at de kan leveres igen, HM Sat skriver eks. at den ikke vil kunne leveres over længere tid.
Men det vil heller ikke kunne gøres for kun 3-400 kr, T2 tuneren koster i omegnen af ca. 634 kr bare i Tyskland.

Så jeg har fundet min gamle EDISION OS mio+ 4K frem fra gemmerne igen og støvet den af, fordi at den har en C/T2 og S2 tuner, så at jeg har en boks til den T2/S2 combi jeg har her fra Januar af når jeg vinker farvel til signalet YouSee.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard