Svar til: dvb-s og dvb-t modtagelse

zumosol
Deltager

Kender godt Dreambox osv. Og tanken strejfede mig også, men igen, streaming delen osv den ville jo stadig mangle.

Har pt en PC på kontoret med div. tunere Digital Devices, en stak harddiske og den trækker en projektor i en mindre hjemmebio. Samt kan streame til køkken tv’et.

Men… Det kræver 8 års studier, styrmestereksamen i codecs, mkv filer mvh for at kunne håndtere lyd problemer, undertekster og sort skærm iøvrigt…. ?

Meningen med stue tv’et var det skulle være 1 fjernbetjening, til alt, incl. YouTube og streaming DR/Netflix og alm tv.

Altså giga simpelt ( man kan også kalde det et krav fra resten af familien hmprfff…. ):

tænd, se det du har lyst til uden at tænke… og især uden problemer.

?

Tv’et er jo nu solgt og et midlertidigt old gammelt Sony er opsat med en gammel PC,der så udover internettet kan streame alt fra den før nævnte PC, der jo så skal stå tændt

fjernbetjening=bluetooth tastatur..

Indtil det rigtigt tv er opfundet kan man sige..

Og aldrig mere Samsung det er 100 % !!

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard