Svar til: dvb-s og dvb-t modtagelse

Anonym
Gæst

Ærgeligt og høre du har haft et stort tab økonomisk på dit tv.

Det afslag power ville tage pga den manglende embalage hvor stort var det ifh til dit tab i den handel du desværre måtte lave med den nye køber.

Generelt er det en god ide og gemme kasserne på det man køber, selvom det kan være en udfordring hvis man bor i lejlighed med begrænset plads.

Hvis du køber i bilka skal du være opmærksom på de sætter en “plombe” på kassen så hvis man bryder denne så kan det ikke returneres, men der er ingen i bunden så det er den vej man åbner kassen og hvis der er kan en føntørrer løsne den.

Elgiganten har 30 dages åbent købhttps://www.elgiganten.dk/cms/returret-mtt/kob-og-prov-det-handler-om-mere-end-et-godt-tilbud/

nok noget jeg ville gå efter i din situation så kan du se om varen kan det du ønsker.

kig på mærkerne, LG/Sony/Philips

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard