Svar til: dvb-s og dvb-t modtagelse

zumosol
Deltager

Jeg sendte ikke tv’et retur, da Samsung ville vende tilbage med en løsning, havde jeg vidst at der ville gå 2 måneder foreløbigt… så..+ Power ville have tv’et i original indpakning, og den havde jeg ikke. De ville modregne et ikke nærmere defineret beløb for dette hvis det var, men f.eks ikke refundere ophæng +de henviste mig til Samsung. Som så er noget sløve i betrækket.

Jeg har som sagt en længere politik kørende på mail med Samsung Danmark. Så umiddelbart hver gang jeg spørger dem, er svaret” vi arbejder på sagen og vender tilbage når vi ved noget”

At min tålmodighed så er ved at være ret lille er noget andet.

Jeg har besluttet at skrive mail, for at kunne dokumentere hvad der bliver sagt osv. Jeg skriver til dem her i weekenden.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard