Svar til: Er satellit-tv en død teknologi?

C. Johansen
Deltager

Det var dejligt at læse jeres svar, hvor virkeligheden beskrives, som den er. Svarene står i grel modsætning til streamingmissionærernes virkelighedsfjerne lovprisninger af streamingens påståede velsignelser.

I forbindelse med Lise Nørgaards død besluttede vi at se Matador endnu engang og for første gang som streaming. Jeg var nysgerrig efter at se, om modtagelsen kunne gennemføres uden stop/frysninger. Det kunne den ikke! Vi kom ikke halvvejs, før de første problemer dukkede op. Så tingene er, som de plejer at være hos DRTV.

Jeg vil nævne muligheden for at modtage radio og tv anonymt. Den kan kun lade sig gøre, hvis der er tale om free-to-air udsendelse rundsendt enten fra satellit eller mast. Modtagelse, der kræver et abonnement, vil ALTID kunne spores.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard