Svar til: Parabol størrelse i ulfborg

sparrow2
Deltager

Eftersom man kan se skruehullerne på forsiden men ikke på bagsiden, må man formode at de først har lavet en form!

Som du skriver det lyder det som om den er lavet direkte nede i parabolen uden nogen form.

Da jeg skulle lave den første test for at se om sølvpapir var ok som reflektor, tog jeg dobbelt sidet tape på min triax 85, så 10mm flaminco, så sølvpapir (3mm flaminco med sølvpapir på den ene side)med spray lim . Så flyttede jeg LNB’en ca 10 mm ud, (og lod det hele blive inde i parabolen for at holde faconen) Det var svært at se at det hele var blevet dårligere. Og den var stadig bedre end en 95cm parabol fra harald nyborg!

Er der nogen der ved hvad reflektoren i min channel-master er lavet af. (og er det en plade eller et fint net?).

Det er jo nemt at lave holderen, med min parabol om skabelon så alt er lige.

Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard