Yousee vs. Tv 2 Play

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56925
    Anonym
    Inaktiv

    Angående: Tv 2’s nye Sportskanal i det nye år. Kan ikke lige huske det. Men! Var der ikke noget om, at TV 2 Film erstatter: Den nye sport’s kanal på TV 2 Play? Selvom, at YouSee har fravalgt denne kanal. Desværre. Frygter, at TV 2’s nye sportskanal får flere rettigheder og bliver overtaget fra: SBS? Hvis TV 2 film bliver skiftet ud med TV 2’s nye sportskanal, så er jeg dog alligevel så heldig stillet, at jeg er kunde hos TV 2 Play big-smile

    Venlig hilsen

    Henrik

    #65325
    mich
    Deltager

    henrikg73 sagde
    Angående: Tv 2’s nye Sportskanal i det nye år. Kan ikke lige huske det. Men! Var der ikke noget om, at TV 2 Film erstatter: Den nye sport’s kanal på TV 2 Play? Selvom, at YouSee har fravalgt denne kanal. Desværre. Frygter, at TV 2’s nye sportskanal får flere rettigheder og bliver overtaget fra: SBS? Hvis TV 2 film bliver skiftet ud med TV 2’s nye sportskanal, så er jeg dog alligevel så heldig stillet, at jeg er kunde hos TV 2 Play big-smile

    Venlig hilsen

    Henrik

    Så må man håbe du kan se bolden eller ishockey pucken på din iphone eller PC, når du streamer fra TV2 Play på dit internet :-)

     

    Det er en sammenligning mellem kabelTV og en streaming tjeneste

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button