YouSee! SeeYou’s kunder i øjene og forklar jeres manglende E-mail,, som i ikke besvare?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56909
    Anonym
    Inaktiv

    Hvorfor bliver YouSee ved med at skrive på en tilsendt e-mail, at der kan op til 1-3 uger før, at mailen bliver besvaret? pga. travlhed. Tror efterhånden, at jeg har sendt op til flere mails. Hvorpå, at mails ikke er blevet besvaret. De afviser også, at YouSee kunder får nye bokse. Selvom, at der er blevet beskrevet fra YouSee’s bruger på facebook, at der kommer nye bokse. Så bliver det alligevel afvist fra deres side af. Alligevel, så den nye sportskanal bliver heller ikke en kanal fra YouSee’s side af deres pakkeløsning? Selvom, at man abonnere på den store pakke hos YouSee. Kan man få trådløst internet hos Waoo? Hvis dette skulle være tilfældet, så skifter jeg til dem i stedet. Er villig til at betale mere på abonnement, så jeg får den vare jeg betaler for. Har heldigvis , så jeg automatisk kan blive koblet på hos Waoodk

    Venlig hilsen

    Henrik 

    #65266
    mich
    Deltager

    Omkring at kontakte Yousee, foreslog jeg dig tidligere Yousee´s facebook eller 80804040. Alt andet tager alt for lang tid :-)

    #65267
    mich
    Deltager

    Waoo trådløst, det har de, tjek denne side http://www.waoo.dk/internet/hastighedsmaaler/hastighedsgaranti

    #65270
    mich
    Deltager

    Men der er godt nok mange, der raser inde på facebook over TV2´sportkanal IKKE kommer på Yousee overhovedet

    #65271
    mich
    Deltager

    Og ja, Yousee vil ikke frem med at der kommer en ny boks, men som man kan se det på flatpanels.dk ” Til gengæld kommer der en ny YouSee tv-boks, som giver en “app-agtig oplevelse” i starten af 2015.”   http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1412578720

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button