Yousee Humax boks Harddisk forbrug

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #69728
    mich
    Deltager

    Er der nogen der har prøvet at gå ind i indstillinger og systeminformation og rullet ned til side 3 og set hvor neget de har brugt af harddisk pladsen på boksen. ? (og der bliver mindre og mindre plads) Min siger
    :

    58,1 % harddisk brugt
    7 optagelser
    530 minutter eller 8,83 timer incl 7 x 10 min ekstra optagelser

    Det svarer til 15,2 timer total plads, hvilket svarer til under 4 VHS bånd (4 timer) eller 5 VHS bånd (3 timer)

    Og under 1/6 del af hvad Yousee lovede at en 1TB hardisk skulle kunne indeholde (Over 100 timer)

    #69729
    C. Johansen
    Deltager

    Jeg kender ikke omtalte Humax boks, men når du skriver, at der bliver mindre og mindre plads, lyder det, som om harddisken skal formateres. Harddiskoptagere fungerede tidligere sådan, at harddisken med jævne mellemrum skulle formateres for at bevare kapaciteten, men jeg troede faktisk ikke, det var nødvendigt længere.

    Jeg har selv harddiskoptagere fra Panasonic, og hvis jeg optager den direkte stream fra DR1 (You-See), vil optagelser på 530 minutter kunne kopieres direkte over på en 50 GB-skive 1:1, og skiven vil blive nogenlunde fyldt op.

    Der burde være plads til omkring 175 timers optagelse på en 1 TB, hvis der er tale om “DR1-kvalitet”. Hvis der optages fra en SD-kanal, bliver der selvfølgelig meget længere spilletid.

    #69808
    Anonym
    Inaktiv

    På min Humax boks, står der beskrevet:

    At jeg har brugt på systeminformation: Harddisk.

    Hardisk størelse: 931 GB

    Hardisk brugt: 7 %

    Hvordan kan dette lade sig gøre? Når man har slettet alle optagelser og tidligere optagelser på boksen?

    mich, mon ikke, at du mener,  Når man trykker på side 4 ;))

    Angående: Systeminformation.

    Venlig hilsen

    Henrik

    #69819
    mich
    Deltager

    Hej Henrikg73

     

    Jo, det er side 4 inde under systeminfo.

    Hvad står der inde under <optagelser> hvor man kan slette optagelser ?

    Iøvrigt har Yousee fundet ud af at der et problem, og det vil blive løst i en kommende opdatering

    #69907
    Anonym
    Inaktiv

    Hej Mich

    Hvis jeg har forstået dig ret, så står der beskrevet sådanne her:

    Slet alle ulåste optagelser (0)

    Slet alle optagelser (0)

    God Weekend ?

    Venlig hilsen

    Henrik

    #69908
    mich
    Deltager

    Henrik, nu har jeg tænkt lidt over det, de 7 % er ikke optagelser, du har lavet, men som harddisken bruger til andre formål, er er på 1000GB, men det er kun de 931 man har rådighed over

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button