VU+ DUO

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55808
    MasterOne
    Deltager

    Hejsa

     

    Jeg overvejer at anskaffe mig en vu+ duo boks, men skal man have to kabler ind for at udnytte boksen optimalt.

    Idag har jeg viasat HD boks (pace 850ts), den køre med et sat cr hovede, et kabel ind, igemmen en 2-way splitter og derefter ind i de to tuner.

     

    Da jeg gerne både vil se canal digital og viasat vil jeg høre om det er muligt med følgende opstilling:

    2 hoveder, igemmen en DiseqC 2/1, et kabel ind, igemmen 2-way splitter og derefter ind i de to tuner, er dette muligt??

     

    Bo

    #59209

    Hej Bo,

    Nej du kan ikke køre 2 satellitter over SatCr på den måde du beskriver. Det vil kræve en Quattro LNB og en meget dyr Unicable switch. Det vil være langt billigere at trække ekstra kabel hvis det på nogen måde kan lade sig gøre.

    #59211
    MasterOne
    Deltager

    admin sagde

    Hej Bo,

    Nej du kan ikke køre 2 satellitter over SatCr på den måde du beskriver. Det vil kræve en Quattro LNB og en meget dyr Unicable switch. Det vil være langt billigere at trække ekstra kabel hvis det på nogen måde kan lade sig gøre.


    Hej, og tak for svaret

    Er der nogle max grænse på hvor langt kablet imellen parbol hovedet og boksen må være?

     

    Bo

    #59212

    Op til 30 meter har virket for mig og sikkert også længere. Der findes forstærker mulighed hvis det viser sig at være et problem på endnu længere afstande.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button