VieraCast opdatering på fladskærms TV?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56210
    Anonym
    Inaktiv

    Kære alle

    Mit 42″ Panasonic TV har lige været til reparation. Har lige afhentet det i dag. Hvorpå, at mit spørgsmål til jer kære brugere er, at inden det blev sendt til reparation. Havde jeg sørget for, at Tv'et var opdateret til det nyeste VieraCast. Øjeblikket kører jeg med den gammeldags opdatering. Her gik jeg ellers og troede, at det kun var computeren man skulle lave backup på? Kan jeg selv gøre noget ved dette, eller får jeg en besked på mit TV, at der er en ny opdatering?

    Ønsker alle brugere en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår winkny

    Mvh

    Henrik

    #61535
    tjr
    Deltager

    Nu er det lidt svært at svare på, når du ikke har skrevet modelnummer – men normalt opdaterer tv'et selv, hvis den er tilsluttet internet. Evt skal man lige selv ind og søge efter opdatering, og så kommer det ned… Men den skal i hvert fald være tilsluttet internettet på en eller anden måde.

     

    Ellers kan man hente opdateringen på Panasonic's egen hjemmeside: http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/download/fw/eu.html

    Men brug altid nettet, hvis det er muligt – så er man sikker på at få den helt rigtige version til tv'et.

     

    Man kan ikke lave backup af sit tv ligesom med en computer – den er som den er, og man må bare søge kanaler og evt apps ind igen, hvis det går tabt. Desværre

    #61547

    Kære tjr

    Har fået genoprettet opdateringen på mit TV, så jeg siger: 1000 tak for hjælpen thumbs-up

    Mvh

    Henrik

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button