VIASAT

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55877
    Anonym
    Inaktiv

    Hvad hulen har i gang i? Her gik jeg ellers og troede, at jeg fik CNBC påny? Men åbenbart ikke. Har lige kontaktet min udbyder: Danskbredband. Hvorpå, at jeg fik denne besked: Det hjælper ikke, at du bliver ved med at ringe til os. Du får ikke noget ud af det. Hvorfor vedlægger i så et CNBC billede på den store Danmarks pakke, når i ikke alligevel kan levere varen til kunderene, som betaler for: Stor Danmarks-Pakke?  I tog jo også r…. på jeres egen kunder. Angående dem/jeg, som var trofaste på: Zone Reality!

    #61232
    per drage
    Deltager

    New England Patriots Fan sagde

    Hvad hulen har i gang i? Her gik jeg ellers og troede, at jeg fik CNBC påny? Men åbenbart ikke. Har lige kontaktet min udbyder: Danskbredband. Hvorpå, at jeg fik denne besked: Det hjælper ikke, at du bliver ved med at ringe til os. Du får ikke noget ud af det. Hvorfor vedlægger i så et CNBC billede på den store Danmarks pakke, når i ikke alligevel kan levere varen til kunderene, som betaler for: Stor Danmarks-Pakke?  I tog jo også RØVEN på: Jeres egen kunder. Angående dem/jeg, som var trofaste på: Zone Reality!

    Hej Jeg tænkte på om Du har mulighed for at sætte en parabol op CNBC er fta på 28,5 så det var da en mulighed

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #61233

    antenne.dk sagde

    New England Patriots Fan sagde

    Hvad hulen har i gang i? Her gik jeg ellers og troede, at jeg fik CNBC påny? Men åbenbart ikke. Har lige kontaktet min udbyder: Danskbredband. Hvorpå, at jeg fik denne besked: Det hjælper ikke, at du bliver ved med at ringe til os. Du får ikke noget ud af det. Hvorfor vedlægger i så et CNBC billede på den store Danmarks pakke, når i ikke alligevel kan levere varen til kunderene, som betaler for: Stor Danmarks-Pakke?  I tog jo også r…. på  jeres egen kunder. Angående dem/jeg, som var trofaste på: Zone Reality!

    Hej Jeg tænkte på om Du har mulighed for at sætte en parabol op CNBC er fta på 28,5 så det var da en mulighed

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    Hej Per

    Dette kan desværre ikke lade sig gøre, da jeg bor til leje, så har boligselskabet/bestyrelsen åbenbart besluttet på et møde, at vi ikke må sætte en parabol op. Desværre thumbs-down. alle beboer fik denne besked på et bestyrelse møde, at hvis vi havde en parbol hængende, så skulle De pilles ned ): . Alligevel vil jeg godt benytte lejligheden til, at sige 1000 tak for din henvendelse respekt

    Mvh

    Henrik

    #61234
    player
    Deltager

    Hvis nu et vindue vender imod 28 Øst, må Du så modtage igennem samme hvis Du åbner vinduet?  Nogle vil sige nej, men man betaler vel selv for varmen eller hvordan lige med dette!

    En tanke om noget så kompliceret som hvis noget kunne reflekteres fra en mur og modtages via ens parabol, men dette er unødig kompliceret.

    #61235
    langkawi
    Deltager

    Mener faktisk der er faldet dom, og at man ikke kan forbyde folk at have en parabol!!

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button