Viasat og Canal Digital bytten kanaler…

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56780
    Anonym
    Gæst

    Hejsa

    Sidste år (mener jeg det var) fik vi jo pludselig byttet kanaler internt mellem Viasat og Canal Digital, så man nu kan se en del kanaler hos konkurrenten… Men er der nogen udsigt til mere af den slags? Den mest oplagte er jo 6´eren og 3+?

    Eurosport så jeg også gerne hos Viasat, og undrer mig egentlig at de ikke vælger at skifte over til Viasat i stedet for. Men Viasat er måske ikke interesseret i dem? Det ville jo være et kæmpe boost for Viasat at have Eurosport 1 og 2 også.. Det er jo trods alt sjældent de samme sportsgrene de sender, så det ville jo være et stort supplement… Og så lige med at få 6´eren over også imod at bytte med 3 plus, så ville det være helt perfekt… Er der nogle rygter eller viden omkring disse ting?

    MVH
    Hans Pedersen

    #64402
    Haue
    Deltager

    Personligt så jeg hellere 3+ og tv3sport2 komme til Canal Digital i stedet, men jeg tvivler stærkt på at det sker. Desuden er både 6’eren og Eurosport nu ejet af Discovery, så mon ikke de vil øge samarbejdet med Canal Digital i stedet ??? Spekulere og lave rygter kan man jo altid ;-)

    #64403
    Anonym
    Gæst

    3 plus vil du jo også få ved et bytte ;)

    Jeg vidste faktisk ikke Discovery ejede Eurosport, troede de var selvstændige uden at være en del af en større koncern, og hvis de var det, synes jeg netop det ville give mere mening de skiftede. Men så kan vi jo lave en stor byttehandel hvor Canal Digital får 3+ og TV3 Sport 2, så får Viasat Eurosport 1 og 2 ;)

    #64405
    Haue
    Deltager

    Eurosport var ejet af et fransk tv-firma, kan ikke lige huske navnet, men de har lige solgt Eurosport til Discovery.

    Den byttehandel kan vi godt lave, så kan jeg undvære mit Viasat abonnement 🙂 

    #64407
    Anonym
    Gæst

    Og jeg Canal Digital ;) Det eneste jeg savner der er faktisk Eurosport… 6´eren til dels. Men mest eurosport.

    Egentlig undrer det mig de ikke går med overvejelser om at starte et fælles selskab med kun en satellit eller hvad man kalder det. De har alligevel rigtig rigtig mange af de samme kanaler. Så rigtig mange kanaler er jo dobbelte. Hvorfor stifter de ikke et fælles selskab der styrer udsendingen af kanaler, og så fokuserer på deres kanaler… Og så bare laver flere forskellige pakker… Det må da være billigere for begge parter. Især nu hvor de har næsten byttet alt… Og kunne give dem flere seere og øgede reklame indtægter. Ren win win… Men det sker nok ikke.

    #64408
    collector
    Deltager

    HansPedersen sagde
    Og jeg Canal Digital ;) Det eneste jeg savner der er faktisk Eurosport… 6´eren til dels. Men mest eurosport.
    Egentlig undrer det mig de ikke går med overvejelser om at starte et fælles selskab med kun en satellit eller hvad man kalder det. De har alligevel rigtig rigtig mange af de samme kanaler. Så rigtig mange kanaler er jo dobbelte. Hvorfor stifter de ikke et fælles selskab der styrer udsendingen af kanaler, og så fokuserer på deres kanaler… Og så bare laver flere forskellige pakker… Det må da være billigere for begge parter. Især nu hvor de har næsten byttet alt… Og kunne give dem flere seere og øgede reklame indtægter. Ren win win… Men det sker nok ikke.

    Hvor har vi ikke kun en pc platform, så kunne Apple,MS slå sig sammen, de deler jo alligevel en del programmer , så hvorfor ikke.   

    Tror det helt basale er konkurrence og hvem er bedst. der er så mange forskelle udover et par kanaler som er ens at de aldrig ville kunne enes om strategi, da de begge kører 2 forskellige tilbud.

     

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button