Viaplay med i TDC hometrio-Hjælp

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56733
    fbrade
    Deltager

    Hej alle TDC brugere der ønsker Viaplay med i viasatpakken. Håber i lige gider støtte mig i denne sag med at overtale TDC til at få Viaplay

    Skrev til Viaplay på deres facebookside hvor jeg bl.a. skrev jeg ønskede Viaplay med i viasatpakken eller i hometrio pakken ligesom Waoo har.

    De skrev tilbage kort tid efter at de ikke har et samarbejde med TDC som de har med Waoo

     

    Da jeg efterfølgene spurgte om de har mulighed for at få viaplay med i viasat pakken eller i hometrio blev svaret at de ville kontakte deres kollegaer Viasat efter jul og få svar derefter. Samtidig blev svaret også jeg ikke er den eneste der ønsker Viaplay med i viasat pakken, hvor man forhåbentlig selv kan få lov til at vælge om man vil give ekstra eller undvære nogle af kanalerne (hvis det overhovedet bliver til noget). 

    Her er svaret fra Viaplay der gjorde jeg skrev herinde: 

    Du er bestemt ikke den eneste der har det ønske, men det er i sidste ende TDC som afgør hvorvidt de ønsker at tilbyde Viaplay til deres kunder.

    Jeg vil da derfor anbefale, at sende dem forslaget så de er opmærksomme på hvilke behov deres brugere har. Jeg vil i hvert fald give det videre til vores produktansvarlige her på Viaplay.

    Derfor vil jeg gerne bede alle der syntes at Viaplay burde komme med i en TDC pakke om at skrive herinde. Så kan jeg til sidst (efter svar fra Viasat) sende alle vores meninger fra dette forum til TDC så de kan se hvor mange kunder der rent faktisk ønsker at Viaplay kommer med. 

    #64095
    mich
    Deltager

    Går ud fra du mener Viasatfilm ?

    TDC/Yousee afbrød al samarbejde med viasatfilm, da de lancerede Youbio, som samarbejder med Cmore.

    Men ingen tvivl, Cmore/Youbio halter bagud i forhold til ViasatFilm/viaplay.

     

    Men ingen tvivl om det kunne være rart at få Viasatfilm kanalerne tilbage til Yousee, ikke mindst fordi de alle er i HD (undtagen den med de klassiske film)

    #64101
    fbrade
    Deltager

    Hej mich. Nej mener faktisk Viaplay, da jeg som du i mit første indlæg kan se, skrev med Viaplay hvor jeg nævner det ville være dejligt med samarbejde fra TDC så vi kunne få Viaplay med i viasatpakken fra TDC. Dette kræver dog at der er mange flere end et par stykker som ønsker dette. 

    Heldigvis med os der har TDC kan vi vælge viasatpakken så vi slipper for Cmore kanalerne. Så forstår dig godt med at cmore kanalerne er træls. 

    Håber helt klart du gider få vennerne til at skrive herinde så vi faktisk har en mulighed for at overbevise TDC/Yousee om at vi ønsker at have Viaplay og Viasatfilm fremfor/i stedet for Cmore/youbio

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button