vedr test satreciever

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56606
    tlk
    Deltager

                                                                        Hej

    På min miraclebox combo var det ikke muligt at modtage andre kodede kanaler end boxertv hvis jeg brugte et ci+ modul.Hvis man brugte et andet cam modul sammen boxer ci+modul vil boxertv ikke afkodes.Det er et velkendt problem for miraclebox. Håber fremover at det vil være muligt for digitalttv at teste om digitalmodtagere kan modtage flere kodet kanaler sammen med boxertv.

    #63445

    Jeg har desværre kun 1 Boxer TV kort tilrådighed, så hvis du mener at teste 2 x Boxer moduler, så kan jeg umiddelbart ikke teste det. Jeg kan godt teste  Conax kortlæser modul sammen med Boxer kortlæser modul på den Tiviar jeg har til test pt., selv om den jo har Conax kortlæser indbygget.

    #63516
    tlk
    Deltager

                                                                              Hej

    Det jeg var udsat da jeg havde boxer abb på min miraclebox combo var at et boxer ci+ modul og et andet cam modul og kort fra en anden udbyder ikke fungerede sammen.Det var et velkendt problem for miraclebox/fortis menusystem. hvis det var et boxer ca modul havde det vist nok fungeret…? Miraclebox er ikke godkendt som boxerabb. nu har jeg opsagt boxer. og ser måske på vu+ duo2 som kommer med dvbt2 slot til efteråret.

    #63517

    tlk sagde
                                                                              Hej

    Det jeg var udsat da jeg havde boxer abb på min miraclebox combo var at et boxer ci+ modul og et andet cam modul og kort fra en anden udbyder ikke fungerede sammen.Det var et velkendt problem for miraclebox/fortis menusystem. hvis det var et boxer ca modul havde det vist nok fungeret…? Miraclebox er ikke godkendt som boxerabb. nu har jeg opsagt boxer. og ser måske på vu+ duo2 som kommer med dvbt2 slot til efteråret.

    DVB-T2 får man desværre ikke glæde af uden CI+ og det har Vu+ Duo2 ikke.

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button