unøjagtig aktuator ??

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56694
    big
    Deltager

    ja, så røg jeg i et irriterende problem, tælleværket i min – næsten nye – aktuator tæller tilsyneladende “forkert”, eller i hvert fald ikke nøjagtigt nok….så enten en ny (anden) og mere nøjagtig aktuator eller en upgrade af en slags… any ideas guys ??? det er ikke let at finde gode aktuatorer i DK mere – skal være 17″ eller større !

    Skriver tilsyneladende fordi at det jo også kan være et rent mekanisk problem….et eller andet der sidder løst og giver en tilpas mængde slør, men vejret er ikke lige til at kravle op til dyret, så det må vente til lidt bedre vejr

    kører jeg fra 30w til 28.2.e er den ude af kurs med mellem en 1/3 og en 1/2 grad, kører jeg så til 1w uden at trimme, er den så meget ved siden af at signalet helt ryger, 2-3 grader måske

    den fik ny aktuator sidste sommer, og allerede der bemærkede jeg at den ikke var perfekt….her i sommer har jeg været oppe og justere den op, det er vel første gang i 20 år den har fået den store tur, så jeg tvivler på noget der er raslet løst – der er brugt låsemøtrikker og for den sags skyld også kontramøtrikker – men en slidt bøsning eller lign. kan vel gøre det, det burde jeg så have bare opdaget under justeringen

    #63919
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg ved ikke noget som helst om den slags elektronik, det indrømmer jeg blankt.

    Men lidt googling afslørede en Heavy Duty 36″ aktuator hos Tektronik.dk, der kan klare op til 250 kg.

    http://www.tektronik.dk/catalog/da/02021-aktuator-36-heavy-duty-221.html

    #63920
    big
    Deltager

    loool…..nå, tak for svaret…den jeg har er skam den største tektronik kunne få, og det tog 2 måneder……den 36″ har vist ikke været hverken lager- eller skaffevare de sidste 5-6 år ….han er ikke lige verdensmester i at  opdatere listerne…..ham……i øvrigt er han vel  den eneste pusher af specielt sat gear tilbage i (fast)landet

    #63923
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg har undersøgt hm-sat-shop, som jeg har handlet meget hos, de har den slags på lager.

    http://www.hm-sat-shop.de/motoren-positionierer/

    #63924
    big
    Deltager

    hov….det er da lige præcis sådan en fætter der hænger deroppe….det må være den de kalder 3618 (36volt-18″)….

    der har været et firma i Assens….har engang haft en aktuator fra dem (den frøs ihjel) hårdtforchromet aksel og god kvalitet gennemgående…nogen der kender til det ?

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button