Ukodet Boxer tv 2 uger i April.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56004
    Anonym
    Inaktiv

    Boxers lover 2 ugers ukodet tv i April måned. Men fik ikke fat i datoerne.frown

    #60112
    martin
    Deltager

    Gad vide hvad de vil fejre denne gang?

    Sidste år sende de ukodet fra den 1. til den 14. november, i forbindelse med deres et års fødselsdag.

    #60113

    De fejrer nok at dk4 er med nu wink

    #60114
    langkawi
    Deltager

    admin sagde

    De fejrer nok at dk4 er med nu wink

    Grav-øl havde været mere passende i den anledning…

    #60115
    Preben Pedersen
    Deltager

    Kan vel tænkes, det er pga. Yousee skulle komme med et nyt produkt pr. 1.4.2011 omkring tilkøb fra grundpakken af eller konkurrencestyrelsen udmeldelse winkny

    #60126
    MF-DK
    Deltager

    For mig lyder det mere for godt til at være sandt, men lad os se. wink

    #60127
    Anonym
    Gæst

    MF-DK sagde

    For mig lyder det mere for godt til at være sandt, men lad os se. wink

     

    Det kunne tænkes, det bare er for at få kunder i butikken!

    #60128
    Preben Pedersen
    Deltager

    Turbo sagde

    MF-DK sagde

    For mig lyder det mere for godt til at være sandt, men lad os se. wink

     

    Det kunne tænkes, det bare er for at få kunder i butikken!

    Nemlig Turbo,

     

    Hvad sker der lige ude hos evt. nye kunder, når man fjerner kodningen, så vil alle deres tv-kanaler dukke op hos dem, som har automatisk opdatering sat til og selv om de kun har sat det til FTA – kanaler, nu er Boxer tv-kanaler jo FTA.

     

    Når man også har valgt april måned, så er der jo mange kolonihaver, som åbner og folk begynder, at tage i sommerhuset, campingvognen, sejlbåden osv…

     

    Men lige som sidste år i november, så vil man selv skulle fjerne deres tv-kanaler igen, det gøres ikka automatisk af ret meget dvb-t udstyr.

     

    Lad os så se, om det vil havde nogen virkning, men hvis jeg var Boxer kunde, så vil jeg da stille krav om, at jeg selv i samme periode fik min betaling tilbage,  hvorfor skulle jeg betale for andre – Det gik jo ikke med TV2 hovedkanal – winkny

    #60132
    Anonym
    Gæst

    Preben Pedersen skrev bla. a.:

    “Lad os så se, om det vil havde nogen virkning, men hvis jeg var Boxer kunde, så vil jeg da stille krav om, at jeg selv i samme periode fik min betaling tilbage,  hvorfor skulle jeg betale for andre – Det gik jo ikke med TV2 hovedkanal –”

     

    Det gør Boxer garanteret ikke! Men en gang, da YouSee havde tilbud på bredbånd, og det lige var MIN hastighed, der var prisnedslag på – Ja, så fik jeg også rabat! UDEN at be' om det Forum – det stod bare på den PBS-meddelelse, jeg fik, da rabatten ophørte… Jeg vidste faktisk ikke, at det kørte på denne måde. Så ka' I lære det, Boxer!!
    #60133
    Anonym
    Gæst

    Har de fleste nye modtagere ikke også mulighed for at man kan oprette favoritlister? Så er det vel ret ligemeget, at kanalerne ikke fjernes af sig selv?

    #60186
    doublej.jensen6
    Deltager

    Noget nyt om det her?

    #60188
    Anonym
    Gæst

    Der står jo 0 & 1 fis på Boxer-tv's hjemmeside!thumbs-down Så der er nok ikke andet at gøre, end at tjekke en Boxer-kanal dagligt.

    #60189

    Der er ikke sendt noget ud pressemæssigt, så jeg har ikke hørt noget om det.

    #60190
    MF-DK
    Deltager

    Google siger heller ikke noget, og de første 3 dage af april forblev sort for mit vedkommende. cool

    #60191
    per drage
    Deltager

    admin sagde

    Der er ikke sendt noget ud pressemæssigt, så jeg har ikke hørt noget om det.

    De har ikke meldt noget ud i Deres kampange matriale her i foråret, så forhandlerne har heller ikke hørt om det

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 35 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button