TV2 sport mpeg-4

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56494
    Anonym
    Gæst

    Jeg lavede lige en kanalsøgning på min CSC 7000 st og fandt tv2 sport på den. Siden min receiver er mpeg-2 så burde jeg da ikke kunne finde den på kanallisten eller hva’. Dette betyder vel ikke at canal digital sender den i mpeg-2 format?

    #62936
    Anonym
    Gæst

    Jeg lavede lige en kanalsøgning på min CSC 7000 st og fandt tv2 sport på den. Siden min receiver er mpeg-2 så burde jeg da ikke kunne finde den på kanallisten eller hva’. Dette betyder vel ikke at canal digital sender den i mpeg-2 format?

     

     

    Selv om der sendes i en anden standard, kan man sagtens få hele kanallisten ind, dog uden billede på. Du vil endda også kunne se programoversigten i EPG’en! Men som sagt, ingen billede, desværre…

    #62938
    Vagnen
    Deltager

    Rjack82 sagde
    Jeg lavede lige en kanalsøgning på min CSC 7000 st og fandt tv2 sport på den. Siden min receiver er mpeg-2 så burde jeg da ikke kunne finde den på kanallisten eller hva’. Dette betyder vel ikke at canal digital sender den i mpeg-2 format?

    TV2 Sport sendes lige nu som MPEG2, men vil i løbet af starten af næste år blive ændret til MPEG4. Så indtil da, kan man sagtens se kanalen på en CDC-7000ST.

    #62942
    Preben Pedersen
    Deltager

    Vagnen sagde

    Rjack82 sagde
    Jeg lavede lige en kanalsøgning på min CSC 7000 st og fandt tv2 sport på den. Siden min receiver er mpeg-2 så burde jeg da ikke kunne finde den på kanallisten eller hva’. Dette betyder vel ikke at canal digital sender den i mpeg-2 format?

    TV2 Sport sendes lige nu som MPEG2, men vil i løbet af starten af næste år blive ændret til MPEG4. Så indtil da, kan man sagtens se kanalen på en CDC-7000ST.

     

    De fleste tv-kanaler fra satelitt er stadigvæk i Mpeg2 – kun HD kanalerne er i Mpeg4, det er kun BoxerTV på DTT-nettet, som sender i Mpeg4 på SD tv-kanaler og så Stofa/Yousee begynder med at kun leverer i Mpeg4 i 2013 på Kabel-TV, da der kan ligge flere tv-kanaler på en frekvensplads, når de pakkes med Mpeg4 formatet.

    #62949
    Anonym
    Gæst

    Takker for svarene

    #62954
    Palleba2000
    Deltager

    Preben Pedersen sagde  
    De fleste tv-kanaler fra satelitt er stadigvæk i Mpeg2 – kun HD kanalerne er i Mpeg4, det er kun BoxerTV på DTT-nettet, som sender i Mpeg4 på SD tv-kanaler og så Stofa/Yousee begynder med at kun leverer i Mpeg4 i 2013 på Kabel-TV, da der kan ligge flere tv-kanaler på en frekvensplads, når de pakkes med Mpeg4 formatet.

    Det er mig bekendt, at een SD-kanal sender i Mpeg4 hos Canal Digital, og det er en af de svenske TV4 kanalerne der gør det.

    MVH
    Palleba

    #62956
    Preben Pedersen
    Deltager

    Palleba2000 sagde

    Preben Pedersen sagde  
    De fleste tv-kanaler fra satelitt er stadigvæk i Mpeg2 – kun HD kanalerne er i Mpeg4, det er kun BoxerTV på DTT-nettet, som sender i Mpeg4 på SD tv-kanaler og så Stofa/Yousee begynder med at kun leverer i Mpeg4 i 2013 på Kabel-TV, da der kan ligge flere tv-kanaler på en frekvensplads, når de pakkes med Mpeg4 formatet.

    Det er mig bekendt, at een SD-kanal sender i Mpeg4 hos Canal Digital, og det er en af de svenske TV4 kanalerne der gør det.

    MVH
    Palleba

     

    Ja følgende tv-kanaler er i MPEG4 fra Canal Digital -> TV4 Fakla XL, TV4 News, Kanal Global, TV4 Sport Xlra, AP Russia, DSMX, DXIT, Historia Poland, TLC Romania – dog krævers der DVB-S2 samtidiget og BrunstadTV, Intelsal D9234 Upgrade – kræver kun DVB-S

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button