TV2 Play/YouSee.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56860
    Anonym
    Inaktiv

    Er der andre end mig der oplever, at blive smidt af på TV2 Play? Har kontaktet TV2. Angående spørgsmålet. Hvorefter, at jeg fik denne kommentar og besked fra TV2’s kundeservice, at de havde undersøgt sagen på fejlen. Hvorefter at havde undersøgt det, så kunne TV2 ikke finde nogen fejl på deres system, så derfor mit spørgsmål til jer brugere hos YouSee. Har i også oplevet, at blive smidt af på diverse medier? Hvis dette skulle være tilfældet, så kan vi godt udelukke: TV 2 Play ;) Har læst på: YouSee’s egen hjemmeside/facebook, at der er mange brugere der bliver smidt af på diverse medier? Hvis dette er tilfældet, så syntes jeg at YouSee skylder en opdatering på: Trådløst internet/WIFI? Jeg har ingen motiv på dette indlæg. Jeg vil bare have, at YouSee kommer tilbage igen, som det firma og kundeservice jeg kender dem 😉 De har for mit vedkommende altid været behjælpelige, så lad det blive ved det. YouSee :)

    Venlig hilsen

    Henrik

    #65000
    Anonym
    Gæst

    Dårlig forbindelse på bredbånd og evt. TV hos YouSee kan også skyldes ringe installationer. Har ingen TV2 Play eller andet – blot tvungen YouSee (Bredbåndet hos YouSee er dog ikke tvungen) Men jeg har i perioder haft ringe forbindelse, og adskillige besøg fra YouSee, som hhv. skiftede kabler og router og skiftede til YouSee-godkendte kabler – problemet forblev… Så for Gu’ ve’ hvilken gang, var der problemer. Ny teknikerbesøg – denne gang kom han fra TDC. Han skilte så vægdåsen ad og så, at kablet bag ved var knækket. Det knækkede klippede han af og fik det monteret igen. 

    Resultat: Indtil videre bedre forbindelse og mere stabilt TV-signal, selv om styrken ikke er til at prale med…

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button