tv programmer

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57010
    medum
    Deltager

    Jeg har et sony tv købt den 6/1-10 KDL 40 Z5500. Problemet er at der er forsvundet kanaler som jeg ikke kan få frem igen .

    Når jeg prøver at indtaste ID nr ind springer den over hvor der skulle indtastets  et nr .  R der nogen der kan hjælpe mig med det .  MEDUM.

    #65930
    mich
    Deltager

    medum sagde
    Jeg har et sony tv købt den 6/1-10 KDL 40 Z5500. Problemet er at der er forsvundet kanaler som jeg ikke kan få frem igen .

    Når jeg prøver at indtaste ID nr ind springer den over hvor der skulle indtastets  et nr .  R der nogen der kan hjælpe mig med det .  MEDUM.

    Er det yousee ? Kan du vælge kabel / TDC / Yousee inden ID nr feltet ?

     

    http://yousee.dk/hjaelp_og_support/tv-pakker/opsaetning/lav_en_kanalsoegning/indlaes_dine_kanaler_digitalt_paa_sony-tv.aspx

     

    Hvilke kanaler drejer det sig om ?

    Har du Yousee godkendte kabler ?

    #65933
    Anonym
    Gæst

    Vedr det med yousee godkendte kabler at det kræves er pga 4g/lte indstråling 

     

    alle kabler skal være dobbel skærmede og af ordentlig kvalitet

    alle stik skal være tæt sluttede og ikke med plast hætte

    gamle fordelere og samlinger skal være godkendt udstyr og samlinger på kabler skal udføres med fstik 

     

    ligeledes hvis der køres med en meget gammel uhf antenne så er tiden til og få denne skiftet også .

    #65941
    medum
    Deltager

    jetdirect sagde
    Vedr det med yousee godkendte kabler at det kræves er pga 4g/lte indstråling 

     

    alle kabler skal være dobbel skærmede og af ordentlig kvalitet

    alle stik skal være tæt sluttede og ikke med plast hætte

    gamle fordelere og samlinger skal være godkendt udstyr og samlinger på kabler skal udføres med fstik 

     

    ligeledes hvis der køres med en meget gammel uhf antenne så er tiden til og få denne skiftet også .

    Her er det med 75 ohms kabel enkelt skærm. Det har virket. Jeg mangler RTL. og kan ikke finde symbolrate .

    Jeg bruger indstillingen som foreskrevet for TV apparater  købt året 2010.

    #65942
    reslfj
    Deltager

    medum sagde

    Her er det med 75 ohms kabel enkelt skærm. Det har virket. Jeg mangler RTL. og kan ikke finde symbolrate .

    Jeg bruger indstillingen som foreskrevet for TV apparater  købt året 2010.

    Køb dog et ordentligt kabel, men det er langt fra sikkert, kablet er årsagen lige her.

    Har du set denne side fra Sony ?

    http://www.sony.dk/support/da/content/cnt-hn/prd-tvhc/duplicated-or-missing-channels-with-yousee/KDL-40Z5500

    og der synes at være en meget nyere firmware end den dit fjernsysn blev købt med, der er direkte nævnt forhold omkring tuning i teksten.

    http://www.sony.dk/support/da/content/cnt-dwnl/prd-tvhc/bravia-kdl-firmware-update-v1752ea/KDL-40Z5500

    Lars   smile

    #65943
    Anonym
    Gæst

    Du skal bruge Net ID 100, derudover Symbolrate som er 6875 samt modulation 64, og frekvens 143000 KHz.

    Det er de parametre der gælder for You See kanalindstilling, så vil du få alle kanaler ind, da TVet har de oplysninger der skal til forat søge rigtigt.

    #65944
    medum
    Deltager

    reslfj sagde

    medum sagde
    Her er det med 75 ohms kabel enkelt skærm. Det har virket. Jeg mangler RTL. og kan ikke finde symbolrate .

    Jeg bruger indstillingen som foreskrevet for TV apparater  købt året 2010.

    Køb dog et ordentligt kabel, men det er langt fra sikkert, kablet er årsagen lige her.

    Har du set denne side fra Sony ?

    http://www.sony.dk/support/da/content/cnt-hn/prd-tvhc/duplicated-or-missing-channels-with-yousee/KDL-40Z5500

    og der synes at være en meget nyere firmware end den dit fjernsysn blev købt med, der er direkte nævnt forhold omkring tuning i teksten.

    http://www.sony.dk/support/da/content/cnt-dwnl/prd-tvhc/bravia-kdl-firmware-update-v1752ea/KDL-40Z5500

    Lars   smile

    Tak for det.

    #65945
    medum
    Deltager

    Niels Petersen sagde
    Du skal bruge Net ID 100, derudover Symbolrate som er 6875 samt modulation 64, og frekvens 143000 KHz.

    Det er de parametre der gælder for You See kanalindstilling, så vil du få alle kanaler ind, da TVet har de oplysninger der skal til forat søge rigtigt.

    Det er symbolrate jeg ikke kan finde på TV.

    Mvh/peter

    #65946
    medum
    Deltager

    medum sagde

    Niels Petersen sagde
    Du skal bruge Net ID 100, derudover Symbolrate som er 6875 samt modulation 64, og frekvens 143000 KHz.

    Det er de parametre der gælder for You See kanalindstilling, så vil du få alle kanaler ind, da TVet har de oplysninger der skal til forat søge rigtigt.

    Det er symbolrate jeg ikke kan finde på TV.

    Mvh/peter

    Det er kun RTL der mangler n,.-

    #65947
    Anonym
    Gæst

    vedr rtl prøv og søg manuelt på 458000

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button