triax væg dåser modeller

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57137
    Anonym
    Gæst

    Jeg står med 2 triax tv dåser flg :

     

    triax td 260 c

    triax td 260 d 

     

    hvad er forskellen på disse 2 og hvilken er bedst og bruge sammen med yousee og set ifh til 4g/lte støj

    #66573

     D modellen er god nok hvis det er en slutdåse du skal bruge.

    #66574
    Anonym
    Gæst

    Jeg har lige haft den der skulle være sløjfe dåse skildt ad og der kan nu kun sidde 1 kabel i denne som indgang der er inden stik til udgang i dåsen.

    #66583
    reslfj
    Deltager

    jetdirect sagde
    Jeg står med 2 triax tv dåser flg :

    triax td 260 c

    triax td 260 d

    hvad er forskellen på disse 2 og hvilken er bedst og bruge sammen med yousee og set ifh til 4g/lte støj

    TD260 er en slutdåse –  D er en senere model end C. Der  er tale om at D er bedre skærmet og vist mest det.

    TD263 er en sløjfedåse til TV og radio signal, men ikke til returvej.    Triax har ikke (men havde) en sløjfedåse med returvej.

    Comega har en sløjfedåse med lavt tab i returvejen – Freja MM10-65D-H på side 11 her:

    DKTCOMEGA Outlets

    Lars    smile

    #66585
    Anonym
    Gæst

    >Lars

    Kan se Freja har 0.8 db i insert tab på tv siden hvilket jo er lavt,det er også denne jeg har fået anbefalet af firmaet homeconnect og bruge istedet for triax.

    Hvad er den på triax td260d jeg kan ikke se det udfra flg data http://www.triax.dk/FindProduct/ProductDetails.aspx?product=%7BE2310A08-A9A0-4C2F-9441-6A8DF8F17680%7D

    #66588
    reslfj
    Deltager

    jetdirect sagde
    >Lars

    Kan se Freja har 0.8 db i insert tab på tv siden hvilket jo er lavt,det er også denne jeg har fået anbefalet af firmaet homeconnect og bruge istedet for triax.

    Hvad er den på triax td260d jeg kan ikke se det udfra flg data http://www.triax.dk/FindProduct/ProductDetails.aspx?product=%7BE2310A08-A9A0-4C2F-9441-6A8DF8F17680%7D

    TD260D er en slutdåse der har et tab på 1 dB fra kablet til tv-stikket.

    Freja MM10-65D-H er en sløjfedåse, der har et tab på 0,8 dB  for det kritiske retursignal (intenet upload)

     

    Lars  smile

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button