Total ny til digital tv

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55970
    timmythesaint
    Deltager

    Hej alle,

     

    jeg mangler lidt hjælp og lidt information;

     

    vi er en lille andelsboliforegning på Vesterbro der trænger til et nyt tv anlæg.
     
    Vi er 36 lejligheder delt over 4 opgange. Lige nu køber vi den stor pakke fra YouSee og det er blevet alt for dyrt (460 on måneden). Vi har et godt og stærkt internetforbindelse afleveret af Fiberby og det vil vi gerne beholde.
     
    Det er vores tv anlæg det skal gøres noget ved. Vi ejer selv anlægget, men det systemvi har nu skal omlægges / skiftes ud. På vores bagtrapper er der nogle kanaler der bruges til at aflevere internet kabler til de enkelte lejligheder, jeg ved ikke om de kan bruges til at pakke flere kabler ind, men så ved i at der er nogle eksisterende kabelføringer.
     
    Det jeg gerne vil spørge om er;
    1) hvor meget kan vi forvente at betale for nye kabelføringer?
    2) har hver enkelte beboere muighed for selv at vælge de kanalpakker de vil få?
    3) har vi mulighed for alle de kanaker der sendes af viasat og de “normale” senderflade?
    4) tidsperspekti over en mulig installation
    5) Hvad er det bedste firma der fined, både installation og leverandør af kanaler?

      
    Da vi snart have generalforsamling og gerne vil komme af med YouSee så snart som muligt kan det ikke gøres hurtigt nok. Jeg mangler en masse tal og information som jeg kan videregive til vores beboere så de kan lave den rigtige beslutning.

     

    Tim

    #59984
    player
    Deltager

    Det som undrer mig mest er mere hvorfor dette ikke har været oppe at vende for 12 til 15 år siden. Lovliggørelse af Antenneanlæg for mere end 25 tilsluttede og udbyggede til pakkeløsninger.

    Jeg mener ikke nogen kan tvinge jer til ombygge noget nu ____ fordi tiden er løbet fra noget eller “Tingene”.

    Dette er jo ikke noget svar men priser oppe omkring 80.000-100.000 er u-overskuelig for mig.

    Og hvem skal levere programmerne? Og hvilke programpakker ender I med at aftage hver især?

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button