svinestreg af canaldigital!

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56377
    tlk
    Deltager

                                                                               Hej

    Har local og canal+sport hos canal digital.Den nye sportscanal 8 indgår ikke i de to pakker.Det er jo sport som bliver flyttet over på canal 8 som nu sendes på de 2 tv pakker.Altså 100 kr ekstra om måneden hvis man i fremtiden vil se det samme sport som nu.Hvis man er sportsfan skal man gøre ligesom mig.Klag til canal digital over den svinestreg! Overvejer kraftig udenlandske tv udbyder.

    #62315
    langkawi
    Deltager

    Jeg opsagde mit abb hos canaldigital så sent som igår.
    Jeg gider ikke høre på deres støjsender af en harddiskoptager mere! Jo ældre sådan en bliver, desto værre bliver det!
    CD har opbyttet den første jeg fik. Nummer to, som stadig står her hos mig, støjer ligeledes som en sindsyg allerede nu.
    Jeg havde forventet, at CD tilbød at jeg kunne betale en merpris, og så få deres støj-svage harddiskoptager – men nej…
    Nu mister de så en kunde i stedet for!

    Jeg må nok lige tilføje, at jeg desuden synes at det er noget griseri, at CD fjerner den ene (HD-)kanal efter den anden, men priserne falder bestemt ikke…

    #62316
    mich
    Deltager

    langkawi sagde
     

    Jeg må nok lige tilføje, at jeg desuden synes at det er noget griseri, at CD fjerner den ene (HD-)kanal efter den anden, men priserne falder bestemt ikke…

     

    Mon ikke de kommer igen, med DiscoveryHD, Eurosport2HD, Canal9HD, Canal+ SerieHD, og efternytår Canal8HD, det ser mine forældre formentlig frem til

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button