Sports Info

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56045
    Mads Sloth
    Deltager

    Da jeg har opsagt mit viasat og canal digital aboonoment.

    har jeg købt 2 brugte gamle skærme og en DISQ med 4 porte

    Parabol 1 er 80cm købt brugt til 2 lnb,er men kun med en lnb på her modtager jeg Astra 2d uden problemer.

    Parabol 2 er 60cm købt med viasat men canal digital står der på den. her modtager jeg 19,2 øst og 13.0 øst uden problemer.

    3 skærm ved jeg ikke hvad skal bruges til hvis den skal bruges (er 60 cm så vil gerne ha forslag)

    Det hele er samlet i en DISQ. og bliver brugt en ukendt modtager af mærket Lemon nogle der har forslag til bedre modtager?? 

    Har set en anmeldelse af  FaVal Combo ST 2200 CX CI T2 har denne fuld epg og kan den anbefales??

     

    Men nu kommer det rigtige spørgsmål

    Har flere gange her på forummet set link til en side der havde Info om hvor det forskellige sport blev send nogle der kender siden og vil smide linket op ?? med hjælp fra google fandt jeg selv http://liveonsat.com

    På forhånd mange tak for hjælpen..

     

    PS skal siges det ikke er afprøvet i dårligt vejr. men kender faren for udfald

     

     

    #60326
    Anonym
    Gæst

    “Mads Sloth” siger bla. a.:

    Parabol 1 er 80cm købt brugt til 2 lnb,er men kun med en lnb på her modtager jeg Astra 2d uden problemer.”

     

    Og:

    PS skal siges det ikke er afprøvet i dårligt vejr. men kender faren for udfald

     

    Hvis der nu kommer dårligt vejr, gider du så ikke lige at smide en rapport? Det bliver så sikkert ikke før vi går på sommerferie, hvad dårligt vejr, angår!!laugh

    #60327
    #60328
    Mads Sloth
    Deltager

    admin sagde

    http://liveonsat.com/index.html

     

    jeg kunne vel evt tage den ekstra skål og bruge til feeds sætte den ved jorden eventuelt på en parasol fod som jeg før har gjort. eller er denne skål ALT for lille…

    #60329

    Feeds sendes ofte ikke med fuld styrke så til meget er den nok for lille. 

    #60373
    Mads Sloth
    Deltager

    udfald i går da der ikke var meget vind men stærkt overskyet havde jeg udfald på ITV bla andet.

    idag med en del blæst er der stabilt signal.

    ellers har jeg oplevet signal udfaldi klart vejr på Vintage tv samtidig med stabilt billede på bla. ITV,BBC,  4 more 

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button