Spørgsmål ang. Zaptor-boks

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56161
    mimarsinan
    Deltager

    I går kom min far med et Zaptor-boks fra stofa. Det blev jeg selvfølgelig glad for! Da vi så prøvede at sætte det op havde vi ét stort problem. Da man skal bruge et internet boks, som kommer medfølgende tv-boksen kan det bare ikke lade sig gøre. Mit computerrum ligger et par meter væk fra mit TV og da zaptor-boksen skal connectes til det her internet-boks så skal den her boks så forbinde sig til en computer. Så problemet er kablerne. 

    Så er det her spørgsmålet kommer: Min far har tegnet et abonnoment over en TV-pakke. Nårh, men vil gerne høre om man stadig kan bruge den her zaptor-boks uden at bruge det medfølgende modem? 

    #61025

    Du kan bruge den uden modem men så kan ikke bruge start forfra, fuld EPG, tekst-tv med hukommelse med mere.

    Du kan få koblet Zaptor’en til trådløst med trådløst modem fra Stofa og Stofas USB dongle til Zaptor. Den koster 100,- hos Stofa.

    Du kan kontakte Stofa om dette, så kan de sikkert hjælpe dig videre.

    Zaptor’en er mere betjeningsvenlig med modemforbindelse og Zaptor kort.

    #61026
    mimarsinan
    Deltager

    Tusind tak for jeres svar 🙂 Det er nemlig fordi vi har tegnet en abonnoment over en HD kanalpakke, og det jeg gerne vil vide præcist er om jeg stadig kan bruge disse kanaler uden at tilslutte modemet. Start forfra og al andre funktioner er faktisk ret ligeglad med. Det eneste jeg har brug for er kanalerne og de digitale signal 🙂 Skal dog også ringe til stofa på mandag og spørge dem der, men da jeg ikke kunne vente indtil da skrev jeg it indlæg i jeres forums 🙂

     

    Glæder mig til at høre fra jer wink

    #61027
    Preben Pedersen
    Deltager

    Der er jo også muligheden med denne teknologi til forbindelse af zaptor internet port til internet-boks http://www.computercity.dk/Products/Section.aspx?id=3970677

    #61028
    mimarsinan
    Deltager

    Ahh alt for dyrt sad

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button