Sony kdl w805s indbygget satellitmodtager

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56862
    c26hulby
    Deltager

    Jeg kan kun modtage Canaldigital og Astra 28.2. Ville gerne modtage Astra 19.2 også, men det vil ikke lykkes. Har talt med Sony og de siger det kun er meningen man skal kunne modtage Canaldigital.

    Hvis man har et tv med S2-tuner burde man vel kunne modtage de satelliter som normalt bruges. Det var derfor jeg valgte et tv med S2-tuner.

    #65011

    Hvis 28,2 øst virker så burde 19,2 også. Er det fordi du vil køre 3 positioner via DiSeqC og tv’et kun understøtter 2 positioner måske?

    #65012
    Anonym
    Inaktiv

    admin sagde
    Hvis 28,2 øst virker så burde 19,2 også. Er det fordi du vil køre 3 positioner via DiSeqC og tv’et kun understøtter 2 positioner måske?

    En anmelder på amazon.co.uk påstår at det kan bruges til 4 positioner samtidig, men om der er hold i det er så spørgsmålet.

    Man kunne spørge om den 3de LNB er monteret rigtig og rettet korrekt ind på 19.2Ø. Her er der en brugsvejledning i montage af flere LNB’ere, håber at c26hulby kan Tysk: http://satellitenempfang.info/lnb_abstaende.html

    #65056
    c26hulby
    Deltager

    Jeg har prøvet min gamle satreciever, her virker alt. Har talt med Sony som siger at man kun kan modtage CD.

    Ifølge Sonys vejledning skulle man kunne modtage alle satelliter.

    #65063
    Anonym
    Gæst

     På Samsung TV er der ingen problemer. Det er forudindstillet til CD, og 19,E, men hvis der vælges 19,2E og der er rettet mod 28,5E og starter en søgning med en bestemt Transponder, og laver en fuld søgning, (alle Transpondere) så kommer alle de kanaler som kan modtages.

    #65075
    Staale Dall
    Deltager

    c26hulby sagde
    Jeg har prøvet min gamle satreciever, her virker alt. Har talt med Sony som siger at man kun kan modtage CD.

    Ifølge Sonys vejledning skulle man kunne modtage alle satelliter.

    du skal vælge fuld scanning i stedet for netværksscanning så virker den på alle sat positioner

    det er selvfølgelig nødvendigt at sætte tvet op hvis du bruger mere end 1 satellit position.

    #65077
    c26hulby
    Deltager

    Der har jeg gjort og jeg modtager 28.2 gange og det samme med CD, hotbird og astra kommer ikke. Tv’et er sat op til 4 positioner.

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button