SONY KD43 8305 vil ikke tænde

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #74346
    Kurt Møller
    Deltager

    Mit 1 år og 10 måneder tv skal allerede på værksted. De tidligere SONY fladskærme jeg havde kunne holde længere.

    #74352
    Anonym
    Gæst

    ærgeligt men godt det sker nu istedet for om 2 måneder.

    hvis det er købt i bilka kan du låne et tv imens det er inde

    #74355
    Kurt Møller
    Deltager

    Har købt det i Bilka postordre. Og så skal henvendelse ske til Sony servicecenter. Fremover vil jeg købe ekstra forsikring, da jeg har læst mange strømforsyninger kun holder 2 år og nogle måneder.

    #74391
    Anonym
    Gæst

    vedr strømforsyningen så er det kondensatorne i den der går defekt, typisk buler de op så skal de skiftes, vi har en samsung skærm der skete det samme, 4 kondensatorer blev skiftet pris 30 kr, så hvis du har mod på det så tjek om der er nogen der er bulede i toppen.

     

    #74396
    Kurt Møller
    Deltager

    Tak for rådet. Har dog ikke mod på , selv at udskifte noget. Sony support lovede at mit tv ville blive afhentet under garantien og repareret. Men hvis det trækker ud , bliver den kørt ud til vores lokale radioforhandler. Hvor service udføres fra dag til dag.

    #74416
    Anonym
    Gæst

    nu er der jo selvfølgelig garanti på så skal der ikke pilles men var den nu udenfor garantien, så kan man give det en chance ved og tjekke kondensatorne i strømforsyningen.

    husk der er garanti på den reperation der bliver udført på dit tv

    #74417
    Kurt Møller
    Deltager

    Ja det er betryggende at der er garanti på udførte reparationer. Var inde på Tysk forum hvor Sony ejere kunne berette om , at deres tv allerede efter 2 måneders brug ikke kunne tænde og måtte en tur på servicecenter. Iflg Trustpilot får Sony kundeservice den laveste karakter. Men håber de snart henter og reparerer mit tv. Ellers har vores lokale radioforhandler lovet, at reparer den og tage den i bytte for et Panasonic tv.

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button